Zwroty i reklamacje
ZWROTY
- Napisz do mnie wiadomość na adres: noela@chocolover.pl z informacją o odstąpieniu od umowy.
- Zapakuj zwracany produkt, najlepiej w opakowanie, w którym otrzymał_ś zamówienie i dołącz dowód zakupu oraz wypełniony wniosek o odstąpieniu od umowy.
- W ciągu 14 dni odeślij zwracany towar na adres:
Chocolover Noela Grzelak
ul. Świeradowska 47
02-662 Warszawa
! Nie przyjmuję przesyłek za pobraniem lub wysłanych do paczkomatu. Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący. - Pieniądze zwrócę Ci w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu. Zwrot środków zależy od sposobu pierwotnej płatności.
W razie jakichkolwiek pytań, napisz do mnie wiadomość noela@chocolover.pl – chętnie pomogę!
REKLAMACJE
Przed wysyłką osobiście sprawdzam i pakuję wszystkie produkty. Jeśli jednak po odebraniu zamówienia zauważysz wadę, proszę napisz do mnie wiadomość na adres: noela@chocolover.pl, postaram się jak najszybciej pomóc!
W przypadku gdy zakupiony produkt jest niezgodny z umową lub posiada wady fizyczne, masz prawo złożyć reklamację w oparciu o:
- regulacje przewidziane przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.), w przypadku gdy produkt jest niezgodny z umową
Proszę napisz do mnie maila z opisem otrzymanego produktu, możesz dołączyć również zdjęcia uszkodzonego lub niezgodnego z umową produktu. Postaram się, jak najszybciej znaleźć rozwiązanie uwzględniając Twoją reklamację. Jeśli konieczne będzie odesłanie do mnie zamówionego przez Ciebie produktu, zapakuj go proszę i zabezpiecz, aby paczka dotarła do mnie w całości. Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzę reklamację w ciągu 14 dni.
Szczegóły dotyczące ZWROTÓW i REKLAMACJI znajdziesz w REGULAMINIE SKLEPU.