Zwroty i reklamacje

ZWROTY

  1. Napisz do mnie wiadomość na adres: noela@chocolover.pl z informacją o odstąpieniu od umowy. 
  2. Zapakuj zwracany produkt, najlepiej w opakowanie, w którym otrzymał_ś zamówienie i dołącz dowód zakupu oraz wypełniony wniosek o odstąpieniu od umowy. 
  3. W ciągu 14 dni odeślij zwracany towar na adres:
    Chocolover Noela Grzelak
    ul. Świeradowska 47
    02-662 Warszawa
    ! Nie przyjmuję przesyłek za pobraniem lub wysłanych do paczkomatu. Koszt zwrotu towaru ponosi Kupujący.
  4. Pieniądze zwrócę Ci w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu. Zwrot środków zależy od sposobu pierwotnej płatności.

W razie jakichkolwiek pytań, napisz do mnie wiadomość noela@chocolover.pl – chętnie pomogę!

REKLAMACJE

Przed wysyłką osobiście sprawdzam i pakuję wszystkie produkty. Jeśli jednak po odebraniu zamówienia zauważysz wadę, proszę napisz do mnie wiadomość na adres: noela@chocolover.plpostaram się jak najszybciej pomóc!

W przypadku gdy zakupiony produkt jest niezgodny z umową lub posiada wady fizyczne, masz prawo złożyć reklamację w oparciu o:

  • regulacje przewidziane przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141, poz. 1176 z późn. zm.), w przypadku gdy produkt jest niezgodny z umową

Proszę napisz do mnie maila z opisem otrzymanego produktu, możesz dołączyć również zdjęcia uszkodzonego lub niezgodnego z umową produktu. Postaram się, jak najszybciej znaleźć rozwiązanie uwzględniając Twoją reklamację. Jeśli konieczne będzie odesłanie do mnie zamówionego przez Ciebie produktu, zapakuj go proszę i zabezpiecz, aby paczka dotarła do mnie w całości. Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzę reklamację w ciągu 14 dni. 

Szczegóły dotyczące ZWROTÓW i REKLAMACJI znajdziesz w REGULAMINIE SKLEPU.

Koszyk

1 października sklep zostanie tymczasowo zamknięty!
NIEDŁUGO WRACAM